Låt på G ! till MIN älskade ! DU LYSSER UPP MITT LIV

som en stjärna i himlen,en ängel i mitt liv/         
du får mig att må bra, du är den bästa som här finns/
ditt underbara skratt, och ditt vackra, fina hår/
det är bara dig jag älskar, jag hoppas du förstår/

så lyssna nu sofie, denna låt den är till dig/
jag kommer alltid finns, JA finnas här för dig/
när livet är som värst, och allt är bara skit/
då tar jag i din hand,viskar , du och jag för evigt/

bara du och jag, vi ska leva i vår värld/
ska hålla hand i hand, för jag är så himla kär/
vi går där på den strand, jag är lycklig jag är glad/
jag känner bara LOVE, i allra högsta grad/ 

Toni och Sofie, är båda våra namn/
ska göra allt för lilla dig, jag lovar allt jag kan/
kommer alltid älska dig, du helar min smärta/
så söt som du är, du finns ALLTID i min hjärta.. /


"nu är är du bara min," och ska va det hela tin"
"vi lever vårat liv, och du är alltid lika fin"
"vacker som du är, vill ge dig allt som finns"
"ska göra allt jag kan , jag ska vara din prins"

"nu är är du bara min," och ska va det hela tin"
"vi lever vårat liv, och du är alltid lika fin"
"vacker som du är, vill ge dig allt som finns"
"ska göra allt jag kan , jag ska vara din prins"


alla minne som vi har, allt som vi har gjort/
det kommer ju att funka, det kommer bli nått stort/
som vår allra första träff, då jag inte något sa/
du va alldeles för fin, men de va dig jag ville ha/

dina känslor o din röst, som rosor i min famn/
kärleken till dig, den är helt jävla sann/
de är du o ja, ska alltid vara så/
vi är gjorda för varan, ska föralltid va vi två/

utan dig är jag skit,utan dig är jag död/
21 december var då jag vart född/
lite regn lite luft, då allt är så tufft/
så hitta vi varan, i nöd och i lust/

när jag ligger i din säng, och dig tätt intill/
vill känna din närhet, som jag alltid gjort och vill/ 
dina kramar gör mig glad, dina läppar gör mig varm/
allt jag sjunger nu, ja ALLT det är sant/


"nu är är du bara min," och ska va det hela tin"
"vi lever vårat liv, och du är alltid lika fin"
"vacker som du är, vill ge dig allt som finns"
"ska göra allt jag kan , jag ska vara din prins"

"nu är är du bara min," och ska va det hela tin"
"vi lever vårat liv, och du är alltid lika fin"
"vacker som du är, vill ge dig allt som finns"
"ska göra allt jag kan , jag ska vara din prins"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0