text av Toni classon

TOM OCH HELT SJÄLV !

/vad ska jag göra, jag älskar dig, men det verkar inte räcka åt/
vad ska jag säga, kan inte tvinga dig något/
känns som du lever fri, att jag inte kan ge dig nått/
/du har det kul och längtar ju ut/,
det är som jag inte längre finns, som att det bara är slut/
allra först var det bra och vi älskade varan,/
nu känns det som att det bara händer ibland/
/jag känner mig glömd som ett andra hand val/
men vad spelar det för roll när du lever ute med alla på stan/
jag saknar och jag tänker på dig/
med du glömmer det snabbt, och hoppar till nästa som får dig varm/
som instängd på ett rum/
men ingen nyckel till dörrn/
så sitter jag o tänker försöker förstå/
att det kanske inte ska vara vi två/
försöker göra allt med det verkar inte hjälpa/
du kysser mig en gång, men sen går du till nästa..
"/ nu sitte jag här tom och helt själv/
för nu verkar du bara vara min vän/
jag gråter hela tin/
men vad hjälper det till/
försöker väcka minen är du bara var min ! /"
"/ nu sitte jag här tom och helt själv/
för nu verkar du bara vara min vän/
jag gråter hela tin/
men vad hjälper det till/
försöker väcka minen är du bara var min ! /"
/ det var inte menat att bli så här/
fattar inte varför du häller på så där/
du sårar ju mig, men de verkar du inte fatta/
du tänker på dig själv, och skiter i andra/
/du tror känslor är en lek/
att man kan göra hur man vill/
varför kan du inte se smärtan som jag har i mitt liv/
känslorna för dig, du vet att dom är dina/
med du suddar dom snabbt, och skiter i mina ! /
/tårarna rinner ner för mina kinder/
du spelar väldigt bra och viskar i vinden/
jag älskar bara dig och ska alltid vara din/
jag tror på dina ord, men dom betyde ingenting/
som en lite skit mot dom andra/
leker du med mig io har ingen o klandra/
jag trodde jag va allt du ville ha/
du är med mig en stund, men ber mig sen o dra/
allt jag sagt allt jag gjort/
du bryr dig inte alls och vänder dig fort/
killar dom kommer dom går/
du verkar gilla de, men jag blir ledsen så hårt/
"/ nu sitte jag här tom och helt själv/
för nu verkar du bara vara min vän/
jag gråter hela tin/
men vad hjälper det till/
försöker väcka minen är du bara var min ! /"
"/ nu sitte jag här tom och helt själv/
för nu verkar du bara vara min vän/
jag gråter hela tin/
men vad hjälper det till/
försöker väcka minen är du bara var min ! /"
tyvär har jag inte kommit på den sista versen :( men jobbar på det :)
beatet är med i denna låt http://www.youtube.com/watch?v=FoWqn7IJ7k4

tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0