text av Toni classon

1 : /som en skit i ett hörn, jag så ligger jag och dör./
/jag har alltid funnits till, som du alltid sagt och vill./
/kan du inte se, kan du inte fatta ? /
/ med din andra jävla grabb, är som smuts på en matta/

/ ser er på stan, som ni är ett eget par/
/där står ni hand i hand och jag fattar inte vad /
/som en klump i min hals, så stor som en boll/
/kan inte tänka klart, är utan kontroll/
/du ringer mig ibland och undrar hur det är /
/försöker vara tyst, men vet inte om jag kan /

/utan blod utan luft, och kanske inte min/
/jag älskar våran tid , jag ångrar ingenting/
/jag ligger utan glädje, jag ligger utan mod/
/det är så jävla sjuk, jag har inte några ord/
/ utan tid och förstå, vill veta hur du mår /
/kanske lycklig med mig, men inte , ändå/
/med mig är du glad, utan mig mår du bra/
/vill veta hur du vill, ha mig kvar eller dra ! /

/jag känner ingen sorg, jag känner ingen smärta/
jag älskar bara dig, du har hela mitt hjärta/
/ levde i en dröm, som ingen kunde ta/
/du blev osäker snabbt, visste inte vem du ville ha/
/ bara du och jag, if you would rember/
jag älskar dig mest, med du vet inte hur de känner... /


refrengen får komma lite senare och fortsättningen på låten :D <3


Kommentarer
Postat av: Norrlandstjej

Skitbra text!!!!! :D

2010-12-15 @ 21:54:07
Postat av: Lejon

Skit bra Toni! du har seriöst talang för det där!! <3

2010-12-19 @ 12:18:07
URL: http://simpleeheart.blogspot.com
Postat av: Anna

fett bra text ;)

2011-01-21 @ 19:25:20
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0